Tema: Re: Renkuosi automobili
Autorius: Renookas
Data: 2009-08-18 19:49:59
Apziurejau visas kurias cia isvardinau.

Citrones Xsara picaso - baisi - visa subraizyta, sutrinta, buferis
sulauzytas, kapotas neuzsidaro normaliai, supuves. sake ar norit uzkurti?
sakau galim, sako bet issigasit, sakau einam prie kitos

Skoda fabia - driba varikslis tikrai burgzdamas kaip buvau ispetas. masina
gan tvarkinga, tik kad va kondiskes nera, magas ir ikista skad ijungti
neina, stiklas priekinis suskiles, akumas negyvas. na to as tikejausi, tad
nenustebino. Apynaujes Dunlop padangos (ziemines)

Ford Focus - kazkaip barska lyg variklio pagalves, priekinis stiklas skiles,
akumas negyvas. bandant pagazuoti, atgal apsukos nekrenta is karto o su
uzlaikymu, nzn ar taip turi buti. girdisi kazkoks barskesys krentant staigia
iapsukoms.

Opelio net neziurejau, tik siaip praejau.

Dar apziiurejau Ford Focus 2007m , rida ~100000km, jau naujesnis modelis nei
ankstesniojo, 27000 Lt, su kondiske, tempomatu atrodo lyg minejo. uzkurt
deja neteko.