Tema: Re: Renkuosi automobili
Autorius: Rivo
Data: 2009-08-18 10:31:17
"Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message
news:h6dl22$85s$1@trimpas.omnitel.net...
> turejo viena giminaite Xsara panasiu metu - tai buvo DAUG ivairiu bedu,
> pradedant elektra ir baigaint, kad ~4metu senumo mashinai... nurudijo ir
> nukrito duslintuvo vamzdis...

va cia ju beda... bet laiku imantis priemoniu galima išvengt bėdos. Tereikia
prisimeistraut duslintuvo palaikymą per vidurį (standartiškai pakabintas tik
prie kelnių ir galinis bakelis), o tai gaunasi didelis laužimas viduriniam
bakeliui.

> tas kas dziugino - butent HDI variklis, vidutines 6-6.5 per eksploatacijos
> laikotarpi
> esu vaziaves keleivio vietoje, tai man patiko salyginai didelis komfortas
> ir minkstumas. komplektacija nebuvo plikiausia.

tai, kad ten ir plikiausia komplektacija kartais apima puse VW papildomos
įrangos.