Tema: Re: Renkuosi automobili
Autorius: Velnias
Data: 2009-08-18 08:30:31
Del kondicionieriaus tai visiskas briedas - nu ima 0.5-1 litru daugiau kai
ijungtas, bet patogumas to vertas - jei jau to litro taip bus gaila, tai
galima gi nejungti tarkim mieste. Opeli is karto ismesciau is saraso, del
egzotisko ir nepatikimo variklio (jei aktualu pigiau vazineti). Fabia 1.4
TDI yra 3 cilindru - toks biski keistas garsas ir vibracijos - pabandyk ar
neerzina, o eksploatacija is situ be abejo Fabios butu pigiausia.