Tema: Re: Q:surudijes sparnas diy
Autorius: Tomas
Data: 2019-07-20 00:17:48
Mashinu skardu beda yra ta, kad jos prisirenka dregmes, drusku ir kito shudo ish vidines puses, tada prapuva ir pasidaro skylutes, tada dazhus ishpucia puslem, kurios akumuliuoja visa ta chemija nuo gatves ir prasideda puvimas geometrine progresija.  Remontinykai kaip taisykle nekisha akiu pazhiuret atidziau, nutryne pusle - shpaklius, dazhai - gero kelio, nes laikas - pinigai. Skarda toliau puva ish vidines puses, ir joks guntas cia nepades, vel pusle gali ishkelt kad ir po menesio. Gerai butu, jei skardos rudyjimo pradzia prasidetu toj vietoj, kur tu pamatei ruda spalva. Turiu kazkur ir fotkiu, ish ishores - lyg ir skylute, ish vidines puses toj vietoj - delno dydzio puvesis, kuri reanimuot nebeverta, nebent ishoperuot ir ivirint sveika skarda. O vat tuomet tik debatai, rugshtinis ar epoksidinis..