Tema: Re: Q:surudijes sparnas diy
Autorius: Bomanz
Data: 2019-07-11 15:36:11
Tomas labai akcentuoja metalo pašiaušimą. Nemanau kad tai labai svarbu naudojant
epoksidinį gruntą. Man dvikomponentis epoksidinis gruntas puikiai limpa prie
metaliniu šepečiu nuvalyto plieno, stiklo ir nikeliuoto paviršiaus. Negaliu
pasakyti, ar Dinitrol tikrai epoksidinis ir bazė kažkaip sumaišoma su kietikliu
purškimo metu ar jis tik "epoksidinis nes mes ant jo parašėm EPOXY". MKN tai ne
epoksidinis gruntas. Kaip ir "Brunox epoxy".

Tas dvikomponentis epoksidinis gruntas kurį naudoju nuo rūdijimo tikrai apsaugo.
Vien tik gruntu užteptos vietos nerūdija jau keletą metų. Naudoju Sikkens, kiek
girdėjau toks nebegaminamas.

Prieš gruntuojant būtina gerai nuriebalinti. Mašinoms geriau naudoti silikono
valiklį, pavyzdžiui https://e-shop.eoltas.lt/SIL5-SOLL . Silikonas gali
atsirasti naudojant vašką, džiovinimo skystį. Paprastas nuriebalintojas silikono
gali nenuvalyti. Geriau kai valiklis garuoja lėčiau, tada įmanoma nuvalyti su
valikliu ir nusausinti valiklio likučius jam dar nespėjus išgaruoti.

Rūdis ne mikrobai, rūdijimui nereikalingas užkratas. Rūdijimui reikia geležies,
deguonies ir vandens. Epoksidinis gruntas nepraleidžia vandens, todėl jei tepti
ne ant šlapių rūdžių - po gruntu neberūdys. Bet jei rūdys blogai sukibę su
metalu, gruntas atsilups kartu su rūdimis. Todėl rūdis vis tik reikia nušveisti.
Drėgmė taip pat gali patekti iš krašto per rūdžių sluoksnį tarp metalo ir grunto.

Paprastas gruntas ne tik laidus drėgmei, bet drėgmę dar ir kaupia. Todėl
paprastą gruntą būtina kažkuo padengti.