Tema: Re: Q:surudijes sparnas diy
Autorius: Tomas
Data: 2019-07-13 03:26:53
"Bomanz" <bomanz@kazkur.taj> wrote in message news:qg9fso$hss$1@trimpas.omnitel.net...

> Paskaitinėjau apie vienkompontę epoksidinę dervą. Tokia yra, naudojama, bet
> kietėjimui reikia kaitinti virš 100'C. Spėju, kad balionėliuose ne epoksidinė
> derva, kažkas kita.

Virsh 100'C sukietedavo ir ML12 tarybiniais laikais, gana neblogi dazhai tarp kitko, o shiaip tai jie aliejiniai, ir jei nedziovinsi temperaturoj - visa gyvenima liks minkshti. Del balioneliu vienkomponenciu epo ir rugshtiniu - man asmenishkai reikalas itartinas, atsakingiems darbams nerizikuociau.

> Deguonis sunaudojamas rūdims. Vanduo taip pat įeina į rūdžių sudėtį. Todėl
> rūdijimas kažkada sustos. Jei iki sustojimo nesuplėšys dažų.

Gelezhies oksidas nepamirshk kiek pleciasi, tai gali nesunkiai ir supleshyt, tuomet gaus papildomai dregmes. Elementarus pavyzdys - slenkscio apacia, kur 3 skardu suvirintas buterbrodas, puikiausia vieta kaupt dregmei ir druskai. Kai surudyja i trashkuti, storis padideja kelis kartus, nulupi 1 cm storio kankorezhi. Tai joks gruntas ir kita chemija to nei atlaikys nei pagydys.

> Didelis epoksidinio privalumas - jį galima dažyti ar glaistyti bet kuo. Taip pat
> epoksidinį gruntą galima tepti ant dažų. Rūgštinio kiek skaičiau nerekomenduoja.

Epoksidinio privalumu neneigiau, tik kai kuriais atvejais rugshtinis geriau .Ir ish aplinkybiu visumos man pasirode, kad Kancler atvejui reikalingas butent rugshtinis :) Ant dazhu jo tept tikrai nereikia, nera prasmes.