Tema: Re: Q:surudijes sparnas diy
Autorius: Tomas
Data: 2019-07-13 03:42:04
Cia net galvot nera apie ka, visada viskas geriau lips prie shiurkshtaus pavirshiaus, nei prie slidaus nupoliruoto. Problema su nikeliuotais chromuotais pavirshiais yra ta, kad tai kieti metalai ir vargiai shiurkshtinasi. Atrodo kad lyg ir uzhsimatino, bet pashiaushimas nepakankamo gylio. O daugiau jie niekuo neypatingi, chemishkai grunto neatstumia ir alergijos nesukelia :) Rugshtinis -gal kazkiek isieda i tokius, adgezija padideja, gal todel jy ir rekomenduoja spalvotiems. O aliumui jis naudojamas nuo caro ruriko laiku, net vadindavo tada - "aliuminio gruntas, geltonas", kokio gamintojo, koks savybes - chznjet, px, svarbu kad aliumo ir geltonas :).