Tema: Re: Q:surudijes sparnas diy
Autorius: Bomanz
Data: 2019-07-16 10:24:59
On 2019.07.13 03:27, Tomas wrote:
> Gelezhies oksidas nepamirshk kiek pleciasi, tai gali nesunkiai ir supleshyt,
> tuomet gaus papildomai dregmes. Elementarus pavyzdys - slenkscio apacia, kur 3
> skardu suvirintas buterbrodas, puikiausia vieta kaupt dregmei ir druskai. Kai
> surudyja i trashkuti, storis padideja kelis kartus, nulupi 1 cm storio
> kankorezhi. Tai joks gruntas ir kita chemija to nei atlaikys nei pagydys.

Tai aš sutinku, kad dažyti ant storo šlapių rūdžių sluoksnio negerai :-) Bet jei
metalas nušveistas ir rūdys liko tik duobutėse, jei dažoma drėgmei nelaidžiu
gruntu ant sauso paviršiaus tada manau kad tokie rūdžių likučiai nesiplės ir
dažų neiškels.

Pabandymui rudenį nudažiau aprūdijusią skardą lauke. Dažai dvikomponenčiai
poliuretaniniai, dažiau be grunto.

Pirma nuotrauka - paviršius prieš dažymą. Tamsi vieta dešinėje viršuje -
Hammerite rūdžių surišėjas. Apačioje cinko likučiai.

Antra nuotrauka po pusės metų. Dažai neiškilo ir neatsilupo. Duobutės nuo
sprogusių burbuliukų. Aišku, jei būtų būčiau laistęs sūriu vandeniu viskas
atrodytų daug blogiau.