Tema: Re: Q:surudijes sparnas diy
Autorius: Tomas
Data: 2019-07-11 19:59:38
"Bomanz" <bomanz@kazkur.taj> wrote in message news:qg7afr$cip$1@trimpas.omnitel.net...
> Tomas labai akcentuoja metalo pašiaušimą. Nemanau kad tai labai svarbu naudojant > epoksidinį gruntą. Man dvikomponentis epoksidinis gruntas puikiai limpa prie
> metaliniu šepečiu nuvalyto plieno, stiklo ir nikeliuoto paviršiaus.
Epoksidinis - tankus ir lipnus, limpa, bet ant pashiaushto tikrai geriau.

> Negaliu pasakyti, ar Dinitrol tikrai epoksidinis ir bazė kažkaip sumaišoma su kietikliu
> purškimo metu ar jis tik "epoksidinis nes mes ant jo parašėm EPOXY". MKN tai ne
> epoksidinis gruntas. Kaip ir "Brunox epoxy".
Aerozolyje? Kiek teko dometis, epoksidiniai aerozolyje buna su kietikliu jau balione, bet reakcija prasideda tik gavus oro, ishpurshkus. Nzn ar tiesa ar ne visai. Brunox shiaip yra ir buteliuose, negali ten buti su kietikliu kartu, aj tas man itartinas daiktas, plius jis dar ir rugshtinis,

> Rūdis ne mikrobai, rūdijimui nereikalingas užkratas. Rūdijimui reikia geležies,
> deguonies ir vandens. Epoksidinis gruntas nepraleidžia vandens, todėl jei tepti
> ne ant šlapių rūdžių - po gruntu neberūdys. Bet jei rūdys blogai sukibę su
> metalu, gruntas atsilups kartu su rūdimis. Todėl rūdis vis tik reikia nušveisti.
> Drėgmė taip pat gali patekti iš krašto per rūdžių sluoksnį tarp metalo ir grunto.

Ish dalies teisingai, bet. Jei yra metalas ishvalytas bet poretas, tose porose yra oras, kuris nori nenori turi dregnuma, dregmes yra visur visada kazhkiek. Ir jei tu uzhdarysi tas akutes, o jose liks oro - to pakanka, kad procesas prasidetu. Va tam ir reikalingas rugshtinis, rugshtis neutralizuoja tuos mikro reikalus. Rugshtinio savybes tokios pat kaip ir epo, lipnus, tankus, nepraleidzhia dregmes, plius turi rugshti. Bet jis skystesnis, sluoksnis gaunasi plonesnis ir lengviau pazheidzhiamas mechanishkai.

Dratvinis shepetys ant bulgarkes - jis gali ir uzhvelt akutes, uzhpoliruot, tu ju nematysi, bet jos ten yra, ir to pakanka pradziai. Eina toki metala pagal spalva atskirt - tamsesnis, pashveitus shvitriniu ishlenda akutes. Smeliasrove geriausia.

Jei metalas nebuves pazheistas rudies, ar naujas - ok ir epoksidinis, rugshtinis neturi prasmes.
Gerai epoksidinis ir jei ishvalytos rudys, gerai net jei ten neidealiai, yra tos poros ar akutes, bet tuo atveju rugshtinis bishki geriau.
Akriliniai gruntai - jie poreti, kaip kempine, ju funkcija visai ne apsaugot metala nuo ishores poveikio, o padidint sukibima ir kompensuot temperaturinius svyravimus tarp skirtingu medzhiagu - metalo ir dazhu.