Tema: Re: Q:surudijes sparnas diy
Autorius: Tomas
Data: 2019-07-09 16:47:16
Jo berods kietiklyje yra rugshties, kuri neleidzia prasidet oksidacijai, jei yra minimali oksido plevele - ja sugrauzhia. Aliumo atveju tas oksidas yra galvos skausmas, mechanishkai ji pashalinus oksiduojasi vel beveik akimirksniu, tai rugshtinis yra kaip ir nebloga isheitis - nugrauzhia ir uzhdaro nuo oro. Plieno atveju - ok ir epoksidinis, jei tas plienas tikrai shvarus, bet jei yra poru, skyluciu po virinimo - jose yra jau rudies, yra oro, tu jas tik uzhdarysi, bet proceso nesustabdysi, ir rudys kazhkada vel ishlys grybu pavidalu. Sugrauzht skarda - per silpnas tas washprimeris ir jo sluoksnis plonas, irgi nesunaikins rudzhiu, jei bus palikta belenkiek, visvien jas mechanishkai ishvalyti reikia maksimaliai.

Jo beveik negalima shveisti, nes pratrinsi kaipmat, del ko reikia perdengt akriliniu, kuris jau duoda pakankama sluoksni shveitimams ir sekantiems darbams. Turi buti gruntu "atitvertas" nuo poliesteriniu dervu / glaistu, nes ju kietiklis reaguoja su rugshtiniu, neutralizuoja ta jo rugshti ir gaunasi darbas perniek.

Rugshtinio ir epoksidinio savybes ir funkcijos panashios, esminis skirtumas - rugshtis.