Tema: Re: Ipad
Autorius: Bronco
Data: 2019-07-18 22:22:18
On 2019-07-18 21:29, nekas wrote:
> Bet tamstos pavyzdys apie cepakus ir spirgus nekorektiskas, nes tu
> kazkodel traktuoji, kad spirgai yra tavo gaunamo produkto dalis,

Pavyzdys buvo visai ne iš šios operos, o apie tai, jog tu negali kažko
atsisakyti ar vienodai gauti už tuos pačius pinigus, lyginant su kitų
šalių gyventojais, t.y. šiuo konkrečiu atveju apie diskriminaciją
regioniniu pagrindu.

O dėl "spirgų" kaip "gaunamo produkto sudėtinės dalies", tai nepamiršk,
jog man, tau, dar kažkam, reklama tikrai erzinantis prielipas, kurio mes
stengiamės išvengti, bet aš esu matęs daugybę atvejų, kai žmonės tą
reklamą spokso su pasimėgavimu ir dar paskui bėga nusipirkti tai, ką
joje mato. Net neprasukinėja reklamos, nors žiūri vaizdo įrašą ir pultas
po ranka. Tad, nėra čia net šituo požiūriu spirgų pavyzdys visai ne į temą.

> Uztai zymiai geriau viska iliustruoja modelis su dviracio mynimu ir
> nemokamais cepakais, negu kad "parduokit cepaku be spirgu".

Ir kuo jis geresnis? Jog ištrauktas visai iš lempos? Mano pavyzdys tai
bent su realybe kontaktų nepraradęs, nes cepelinus su spirgais
tūkstančiai kabakų siūlo, o vat minamų dviračių elektrai išgauti dar ne
viename kabake nemačiau :)