Tema: Re: Ipad
Autorius: KandysRomka
Data: 2019-07-01 20:04:07
Galvojau kad ir open office man pades bet kada, taciau kai INVEGA atsiunte
dokumentus uzpildyt del verslo paskolu palukanu kompensacijos, nors ir MS
Word formatas, bet viskas uzlockinta ir open office pildo su tokiom
nesamonem ir tokiu sriftu, kad atgal jiems net nesiunciau, net nebandziau e
parasu pasirasinet. Online MS office irgi nepavyko. Office 365 licencija
pasibaige tada pries savaite, artimiausias kompas su normaliu MS office uz
keliu desimciu kilometru, prireike vaziuot ir pildyt ten, po to pirkt
normalia MS office versija. Tai ka jus su plansetem veikiat, as apskritai
stebiuosi.