Tema: Re: Ipad
Autorius: nekas
Data: 2019-07-18 21:29:28
As nesakau, kad man patinka mint dvirati ir kad as nesistengiu to
isvengti :)

Bet tamstos pavyzdys apie cepakus ir spirgus nekorektiskas, nes tu
kazkodel traktuoji, kad spirgai yra tavo gaunamo produkto dalis, todel
tu turi teise tiesiog ju nevalgyti, nors kabako poziuriu tai tu susimoki
uz cepakus butent suvalgydamas spirgus.

Uztai zymiai geriau viska iliustruoja modelis su dviracio mynimu ir
nemokamais cepakais, negu kad "parduokit cepaku be spirgu".