Tema: Re: Ipad
Autorius: nekas
Data: 2019-07-18 09:39:53
> Įsivaizduok, mėgsti cepelinus be spirgų, o tau bando priverstinai ir
> spirgus subert į lėkštę. Sakai - "man spirgų nedėkit", o jie tau
> "negalim nedėt, visada dedam", na tada pasiimi lėkštę ir tuos spirgus
> nusikrapštai pats :)

Na, manau pats supranti, kad sitas tavo pavyzdys nekorektiskas... :)

Geriau isivaizduok, kad kabake cepelinai nemokami, bet uz tai kol sedi
prie stalo ir juos valgai turi minti dvirati, kuris kabakui generuoja
elektra. O tu ieskai visokiu budu kaip valgyti cepelinus neminant, nes
cepelinus tai megsti, o minti tai nenori. Ir dar pateisini save, kad
taip darai tik todel, kad kabakas vercia butent minri dvirati, jeigu
butu galima tiesiog susimoket, tai tu taip ir darytum.