Tema: Re: Ipad
Autorius: Caponi
Data: 2019-07-15 10:25:37
Nusiperki kompą, planšetę ar mobiliaką, susitvarkai OS'ą kaip patinka ir
tiek. Atskirų appsų ar resursų koreguot ar redaguot nemoku ir nenoriu,
jokiais nulaužinėjimais neužsiimu, naudojuosi kaip yra. Jei appso man
reikia, o jis mokamas - nusiperku. O jei ten kažkas kažkur neprasimuša
per mano OS'o nustatymus - kaip ir ne mano rūpestis. Šnekant apie
reklamas, aš paprastai net neįsivaizduoju, kur ir kiek jų turi būt, nors
kartais nustembu kai savo naudojamas programas ar puslapius pamatau
kituose kompuose/androidiniuose davaisuose :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/