Tema: Re: Ipad
Autorius: KandysRomka
Data: 2019-07-01 15:04:25
Cia ne apie iOS vs Adroid. Mane labiau domina apskritai plansetiniu
kompiuteriu galimybes ir patogumas darbo reikalams.Pora metu su  Microsoft
Dynamics NAV teko padirbeti, perziurejau kaip atrodo sis softas ant pc ir
ant planseciu, tai sakyciau kad planseteje ne programa, o tik kazkoks
minimalistinis priedas.  Va Barbora darbuotojai, rinkdami uzsakymus, po
maximas laksto kazkokius maziukus tapsnoklius prie ranku prisikabine, tai
jiems tikrai nera nieko patogiau, ar taxi vairuotojui per mobilu appsa
priimti iskvietima, bet tai labai siaura specializacija.

wrote in message news:qfc9im$oq1$1@trimpas.omnitel.net...
2019-06-29 15:41, KandysRomka rašė:
> O ka galima plancentint darbo reikalais? Patogu dokumentus rasyt,
> saskaitas,
> pildyt VMI ir Sodros deklaracijas su  form filler?

O androidas turi?

Beje, 2018-10-08 VMI informacija:
Informuojame, kad  VMI prie FM  panaikino galimybę atsisiųsti programinę
priemonę ABBYY eFormFiller dėl šios priemonės diegimo ir veikimo galimų
klaidų bei deklaracijų užpildymo mokesčių mokėtojų kompiuteriuose ribojimų.
Rekomenduojame mokesčių deklaracijas užpildyti tiesiogiai EDS portale,
nebenaudoti  anksčiau atsisiųstos ir jūsų kompiuteriuose turimos ABBYY
eFormFiller programinės priemonės.