Tema: Re: Ipad
Autorius: Bronco
Data: 2019-07-18 15:15:13
On 2019-07-18 09:39, nekas wrote:
> Na, manau pats supranti, kad sitas tavo pavyzdys nekorektiskas... :)

Kaip aš tai galiu suprast, jei jis korektiškas? ;)

> Geriau isivaizduok, kad kabake cepelinai nemokami, bet uz tai kol sedi
> prie stalo ir juos valgai turi minti dvirati, kuris kabakui generuoja
> elektra.

Tai jau rašiau, jog mielai kabakui apmokėčiau tą elektrą, bet kabakas
pinigų neima, o reikalauja man ją pačiam išgauti minant dviratį :)

> O tu ieskai visokiu budu kaip valgyti cepelinus neminant, nes
> cepelinus tai megsti, o minti tai nenori. Ir dar pateisini save, kad
> taip darai tik todel, kad kabakas vercia butent minri dvirati, jeigu
> butu galima tiesiog susimoket, tai tu taip ir darytum.

Na, jei to kabako biznio tikslas ne uždirbti pinigus, o priversti visus
minti dviračius, tai tegul iškabą pasikeičia į "Sporto klubas" :)