Tema: Re: Metalo garsas 1.8 TSI
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-06-19 18:34:32
On 6/19/19 09:39, Sail wrote:
> Buvau atidares dangteli reguliavau voztuvus pries kelis metus. Tepalas
> kaip tepalas, pakankamai sviesus.
>
> Be to, matosi per stiklini langeli tepalo lygis, spalva bei
> konsistencija. Itarimu nekelia.

Bet jis vistiek praranda savo savybes.

Siaip tai nera trivialu, nes tepalas sensta nuo laiko, nuo
kaitinimo/salimo ciklu, nuo trinties, nuo purvo ir t.t.

Realiai siais laikais galima butu sugalvot fizikini modeli kuris kartu
ivertintu ir tepalo senejima.

Bet visai arti tiesos galima atsidurt su tokia metodika kaip pvz pas bnv
dare jau pries 20+ metu. Jie tiesiog skaiciuoja sunaudota kuro kieki ir
tokiu budu ivertina tepalo resursa. Gal dar salto uzkurimo faktus, nepamenu.