Tema: Re: Metalo garsas 1.8 TSI
Autorius: Rrr
Data: 2019-06-18 15:45:03
Man tai ta tepalo lempute toks beprasmis dalykas masinoj, kad nu na. Ta
lempute butu aktuali tik tada, jeigu butu daviklis/iai, kuris pastoviai
matuotu tepalo spaudima tam tikrose vietose ir kompe butu lentele
(apsukos x spaudimas + atsizvelgiama i temperatura) ir pasiekus kritinie
gamintojo nustatyta riba - uzsidegtu, o dar geriau - atjungtu degima. O
dabar tai tikrai, jeigu jau uzsidege ir ne daviklis, tai is esmes
varikliui jau pizda.