Tema: Re: Apie ?aligatv?
Autorius: Audrius K
Data: 2019-04-24 12:22:39
Spakainas <mindaugas.zumeris@gmail.com> wrote:
> Sakyčiau tripekos vadeliojimas daro negrįžtamas pasekmes vadeliotojo
> psichikai.
> Turbūt paralelinėse visatose gyvenam,
Matyt.

bet man kažkaip niekas nei po
> ratais bando palyst nei ką - gal kad akis ir smegenis pagal paskirtį
> naudoju. Nebandei prieš perėją biškį sulėtint,
Aš ne biski ketinu, bet iki tokio greičio, kad spėčiau sustoti...

bent jau iki ket
> leidžiamo greičio?
Jau rašiau. Leidžiamas greitis gerokai didesnis.

O paklysti toks ralistas sugebejo, kai stovėjau prieš žiedą, nieko nebuvo,
visus praleidau buvusius kelyje, pradėjau judėti, ble per perėję pusmetris
prieš auto uzlindo ir, aišku, nustumtas griuvo... suspėti paspausti stabdį
- jokių variantų... Norėjo kažką aiškinti, parodžiau kamera, mynė taip, kad
pagauti nespejau...  sparną teko lyginti ir dažyti...

Nesvarbu kad iš toli nieko kaip ir nesimato.

Net ir stovėti gali. Nepades, kai norės palysti. O lenda jie kaip
tarakonai...

Audrius K.