Tema: Re: Apie ?aligatv?
Autorius: DK
Data: 2019-04-24 10:34:42
Manau, kad eičiau protestuot prieš priimant sprendimą, arba net jį
priėmus. Arba neičiau, nes man persižegnot tektų tik porą kartų per
metus, dėl to pakentėčiau.
P.s. kažkokie idiotai valdžioje nusprendė, kad mieste greitis turi būti
50 km/h, nors aš tikraaaai žinau, kad drąsiai galiu važiuoti ir 110-120
km/h. Manau irgi reikės pradėt ignoruot tuos idiotiškus sprendimus.