Tema: Re: Apie ?aligatv?
Autorius: Spakainas
Data: 2019-04-24 10:10:25
Sakyčiau tripekos vadeliojimas daro negrįžtamas pasekmes vadeliotojo
psichikai.
Turbūt paralelinėse visatose gyvenam, bet man kažkaip niekas nei po
ratais bando palyst nei ką - gal kad akis ir smegenis pagal paskirtį
naudoju. Nebandei prieš perėją biškį sulėtint, bent jau iki ket
leidžiamo greičio? Nesvarbu kad iš toli nieko kaip ir nesimato.