Tema: Re: Apie ?aligatv?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-23 21:17:48
Nu jei naivumas tame, kad ne visi laikosi taisyklių, tai ne, aš tą
suprantu, ir suprantu, kad toli gražu ne visi pažeidėjai (px, ratuoti,
dviratuoti, ar pėsti) nubaudžiami. Bet daryt taip, kad ginčytinos ir
neaiškios situacijos pataptų dar labiau neapibrėžtos, mano galva, visai
nelogiška

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC