Tema: Re: Etna apziurejimas
Autorius: Bronco
Data: 2018-10-01 19:09:56
On 2018-09-30 21:56, Linas Petkevičius wrote:
> O tu ten vazinejaisi?

Jo, važinėjausi. Šiaip, aš Sicilijoje porą kartų buvau, bet dar manau ne
kartą grįšiu, todėl ten kažkaip kaip su morka užpakalyje visko
aplakstyti nesistengiau. Nėra kur skubėti, vis tiek viso pasaulio 100%
neapžiūrėsi :)

> Gal zinai kur verta apsistoti tarp Milazzo ir
> Cefalu?

Esu gyvenęs Palermo, šalia Sciacca, Portopalo di Capo Passero ir jau
minėtame viešbutyje Etnos prieigose. Palermo buvau seniau darbo
reikalais, ten važiuoti su auto nerekomenduoju. O šiaip, kažką jame
pamatyti irgi galima, bet jei iš viso nenuvyksi, labai daug neprarasi. IMHO.

> Megstu pasivaiksciot po visokius pajurio miestelius,kur galima
> skaniai pavalgyt ir isgert. Tik Šventosios ar Basanaviciaus gatves lygio
> atrakcionai nedomina jokioje kulturoje.

Analogično.