Tema: Re: Etna apziurejimas
Autorius: Bronco
Data: 2018-09-30 18:26:00
On 2018-09-30 17:46, Linas Petkevičius wrote:
> Tai nereikia visos dienos?
>
> Ir kur nakvojote?

Galiu surasti kur nakvojome, ten viešbutukas pakeliui kylant į Etną,
nedidukas toks, bet norm permiegojimui, bet aš tau nesiūlau viską daryti
kaip aš dariau, nes man tada būtent ir nepasisekė su oru.

Praktiškai, pratupėjom vos ne parą ant Etnos, o pakilę iškart sušalom ir
minėm iš ten :) Ten kai oras blogas, tai užkilęs pakliūni į pilką drėgną
debesį, matomumas kaip tanke, šalta, vėjai staugia. Nors turėjom šiokias
tokias striukes, bet kur nors keltis keltuvais ar eiti pėstute buvo
tiesiog neįmanoma. Todėl ir siūlau nesuraišioti savęs konkrečiomis
datomis. Kol važinėsi po rytinę salos dalį, tol nuskilus orui gali bet
kurią dieną Etnai paskirt. Atstumai ten nėra astronominiai. IMHO.