Tema: Re: Etna apziurejimas
Autorius: Teisybės Dėlė
Data: 2018-09-30 21:56:20
On 9/30/2018 8:11 PM, Linas Petkevičius wrote:

> Kazkokia viena vieta yra kur visus kelia?

> O kaip kiti rubai? Reikia tureti pamaina?

> O bendras vaizdas kaip? bandziau ziureti fotkes - nu blin,kazkoks
> purvinas kalnas... Ar apokalipses vaizdai viska atmusa, kame cimusas ten
> tos Etnos? Kaip suprantu pamyzt nuo krasto i krateri nelabai gausis?

1. taip. bronco parase
3. rubai bus norm, juk po pelenu fontanu nelysit, kedus papigiajskus
specialiai tai dienai pirkau, nieko jiems neatsitiko, tik sintetika
netiko mano gleznam organizmui ir daugiau ju nenesiojau
5. bendras vaizdas kaip ir kituose ugnikalniuose, bus besiverzianciu
garu/sieros, spalvotos uolienos