Tema: Re: Etna apziurejimas
Autorius: gopenzo
Data: 2018-10-01 09:57:04
buvom pernai, važiavom į Rifugio Giovanni Sapienza, tada lyno keliu
kėlėmės. kaip kažkas ir minėjo, prie laiko geriau nesirišt. mes Etna
pasilikom kelionės pabaigai, todėl nebebuvo kur dėtis, o būtent į
pabaigą orai subjuro. bet nutarėm vistiek važiuot. kelias iki Rifugio
Giovanni Sapienza tai pz buvo, pradėjus kilt keliu toks rūkas buvo, kad
matomumas minimalus. užvažiavus į viršų prasiblaivė. labai abejojom ar
keltis keltuvu, nes viršuj rodė irgi šikną. viena sutikta lietuvių grupė
nutarė nesikelt, mes vis dėlto pasikėlėm. ir neprašovėm. pasivaikščiojom
viršuj kažkiek, ir vaizdų kažkiek buvo. autobusais nevažiavom, nes dėl
blogo oro man atrodo jie nelabai ir važiavo.