Tema: Re: Etna apziurejimas
Autorius: bzik
Data: 2018-10-01 08:32:29
Važiavom nuo Taorminos pusės į Etna Nord (Piano Provevzana). Toliau
busikas veža aukštyn. Užvežė. Dar kokį 150m kopėm pėsčiomis iki
kraterio. Nusileidom ir parvežė. Kitų opcijų atvykimo metu nebuvo, nes
prieš porą mėnesių buvo pora smulkių išsiveržimų ir jokia savavališka
veikla nebuvo galima. Gidas visus ganė.
Ramesniu metu būna trekingas dienai, apeinant kraterį ir pan.
Bendroj sumoj gavosi kokios 4 val. ant kalno.
Mano manymu kur kas geriau, nei pietinėj pusėj, kurioj iš matytų vaizdų
mažiau apokaliptinių vaizdų ir daugiau civilizacijos.
Šiaurinėj pusėj dieną skyrėm važiavimu pajūriu per miestelius.