Tema: Re: Etna apziurejimas
Autorius: gopenzo
Data: 2018-10-01 09:37:58
prie Taorminos vakarienei, rodos nuo 20 valandos, rekomenduoju
"Trattoria anni 60".

https://www.google.lt/maps/place/Trattoria+anni+60/@37.9398318,15.310817,10.5z/data=!4m13!1m7!3m6!1s0x1314143fc0b96823:0x518f006aca2df1d!2s98030+Forza+d'Agr%C3%B2,+Province+of+Messina,+Italy!3b1!8m2!3d37.9150728!4d15.3347692!3m4!1s0x0:0x285e1e4f1b4feba2!8m2!3d37.9154217!4d15.333914