Tema: Re: Kia Ceed? Mazda CX-3? Seat Ibiza?
Autorius: qwerty
Data: 2018-09-20 10:48:35
Visa laime kai yra to gaidzio deaktyvavimo mygtukas.
BTW pries savaite Italijoj vadeliojau Fiat Tipo. Tai anas turi afygiena
privaluma pries skoda ar vw. Pas fiata tas deaktyvavymo mygtukas yr
fiksuotas, t.y. viena kart nuspaudus, veliau uzkurus nebereikia is naujo
spaudinet kaip skodoj ar vw. Gal ir kiti gamintojai taip daro, nesusidūriau,
bet man tai buvo ziauriai patikes dalykas. Ir is viso, neskaitant keliu
smulkmenu, tipo universalas paliko visai gera ispudi.

"Dainiushas"  wrote in message news:pnvi42$r98$1@trimpas.omnitel.net...

prasme "beišsikraunančiu"?

ir tik nesakyk, kad nebuvo tos nesąmonės atjungimo mygtuko