Tema: Re: Q: Kia Ceed? Mazda CX-3? Seat Ibiza?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-09-18 22:55:33
o Kia tikrai toks prakolas? As su berakte tris automobilus turejes -
Renault, Nissan ir BMW. Renault nepamenu, del veikimo atstumo, bet
nissan ir bmw net neleidzia uzvesti, jei raktas ne viduje, tuo labiau
reikai buti aklam ir kurciam, kad nepastebeti, jog raktas paliktas -
primena tai ganetinai normaliai.