Tema: Re: Q: Kia Ceed? Mazda CX-3? Seat Ibiza?
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2018-09-17 15:17:46
Nu siaip is tikro nemazai tai dujinasi... tik su visokiais niunasais ir
brangiai.
Padaro gi, kad benzo purkstukai purkstu tarkim 15%, o likusios dujos.
Niunsas, kad duju ryja daugiau nei benzo + dar ir banza ryja. Nu ir
kaina didesne nei paprastos irangos.
Dar yra kur vietoj benzo dujas paduoda ir naudoja tuos pacius
purkstukus, bet nezinau ar jau islipo is eksperimentines stadijos ir
kaina turbut netgi labai nustebins.