Tema: Re: Q: Kia Ceed? Mazda CX-3? Seat Ibiza?
Autorius: MafiaMemba
Data: 2018-09-15 08:30:54
SKODAS irgi ziurejom uzvakar,

po KIA CEED - OCTAVIA jauciasi net blogiau nei FORD FOCUS, ta prasme,
nuobodi iki negaliu masina.
SEAT - vakar....aisku, pagal kaina reiktu pakomplektuota ziureti, o ten
toks tik LEON buvo, ARONA ir IBIZA irgi toks skurdas....nx.
Man asmeniskai labiausiai KIA CEED, taciau su salyga, kad buferiai
dabartines masinos nuplesti, - reikia aukstesnes, o aukstesne tik CX-3
(ir be konkurencijos geriausiai valdoma beigi graziausia is testuotu).
RENAULT ir NISSAN nesvarstomi del mano religiniu isitikinimu, jog ju
dizaineris yra velnias ir TOYTOTOS dizainerio sunus.