Tema: Re: Kia Ceed? Mazda CX-3? Seat Ibiza?
Autorius: Nerijus
Data: 2018-09-20 09:31:22
On 2018-09-20 08:55 AM, qwerty wrote:
> Su kolega cia buvom susikeite masinom. Abi buvo uzvestos, tiesiog
> persokom is vienos I kita. Pas ji touregas su keylesu. Po 15 min
> skambina man ir sako "tik negesink blet masinos!" bo raktas liko jo
> kisenej. Skydely jokios indikacijos nepastebejau, kad rakto nemato.
> Zodziu vaziuoji iki uzgesinimo, o tada basta.

	Bet tai ple ple. Jie ka negali padaryt kokios "ishmanios programeles" i
tapshnokli, kur tipo susidedi, ivedi dar koki pina, taip "sukergdamas"
ta programke su mashina, ir per kazkoki bliupupa gaunas tas pac kaip
keylesas, tik ishvis rakto jokio nereikia fizinio neshiotis.
	Ar cia tokius dalykus "taupo" ir ishleis po keliu metu kaip super puper
naujove ir pikta navorota?
	Tik nesakykit, kad nesaugu, nes prie banko jungtis "saugu", kur limonai
babkiu guli, o cia tik kazkoks gelazhinis grabukas uzh kelis kiloeurus.

	N. M.