Tema: Re: At?jo bauda i? Latvijos.
Autorius: svyt
Data: 2018-09-23 11:31:47
Mazai zmoniu cia skaito pries rasydami :) taip tai keliaujant i
 uzsieni popieriu (bent kopiju) geriau kuo daugiau turet, pvz
 avarijos atveju suforminti draudima be policijos reikia
 popierinio varianto.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/