Tema: Re: At?jo bauda i? Latvijos.
Autorius: sao
Data: 2018-09-05 16:04:25
Vakar vaziavau is Latvijos. Esu pametes teises, naujos tik daromos.
Su savim turejau tik pasa. Sustabde prie sienos latviu pasenieciai, masinos
dokai ok, del tesiu pradejo pamokslus skaityti (pasakiau kad pamirsau
namie), kad cia ne Lietuva ir reikia veziotis. Nuejo i furgona ir 10 min
kazka tikrino, po to atejas sako, kad "bendra baze" nieko apie mane nerodo.
Tada liepe praeiti i pastata, sake tikrins per regitra. Kazka ilgai barskino
klaviatura ir grasino, kad jei teise vairuoti turiu tai bus 3 eurai, kad be
dokumento, bet surado mano teises...  Paleido be baudos