Tema: Re: At?jo bauda i? Latvijos.
Autorius: svyt
Data: 2018-09-23 11:29:04
Daznai buna priezasciu nespet sureaguot i gauta bauda, pvz atejo
 is prancuzijos rastas, kai visi lengvatiniai terminai pradelsti,
 o lietuvoj busiu po nauju metu tik. Taip tai neskubant moket man
 daugybe tokio tipo skolu sulauke senaties, tad laikau kad baudas
 geriau moket kuo veliau, nes daznai netenka moket is viso.
 Anstoliams uzsienieciai neperduoda, visokios issiekojimo
 bendroves tik silpnanerviu gasdinimui.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/