Tema: Re: At?jo bauda i? Latvijos.
Autorius: svyt
Data: 2018-09-23 10:51:41
Kartais pakanka pabendraut su tos salies pilieciais kad bendra
 vaizda zinoti, nebutina uzsiraut ant suminetu dalyku, nors,
 didele dalis policijos darbo yra
prevencija- per spauda platinami
 pranesimai skirti gasdinimui- bus reidai pirma kaledu diena ir
 gaudysim, tai dazniausiai pranesa kai visiems p
olicininkams
duodama iseigine pries tikrus reidus antra kaledu
 diena :)

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/