Tema: Re: At?jo bauda i? Latvijos.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-09-04 21:04:01
Dafiga kleintu yra pravede. Salygos praktiskai tokios pacios kaip ir pas
mus. Jei Lietuvoje tave sustabdys be teisiu, neblaiva ir panasiai - tu
patapsi ne vairuotoju, o tik valdytoju. Jei tave sustabde viduryje
eismo, tavo pareiga pasirupinti, kad automobilis jam netrukdytu.
Lietuvoje tokia problema as spresciau paprastai - skambutis draugui,
taksistas su antru vairuotoju ir panasiai. Paprastai tokia problema
issisprendzia per protinga laiko termina ir policija tame nedalyvauja.
Tuo tarpu, jei tave sustabe buha prie Venstspilio, logiska, kad niekas
tavo draugelio is Varenos nelauks ir automobilio saugojimu (bet ne turto
arestu ar konfiskvimu) rupinasi policija, aisku uz tavo pinigus. Net ir
transporto imones, jei vairuotojai papuola i panasios temos razborkes
latvijoje  ar kitoje gretimoje salyje bent jau pas mus buvo
instruktuojami - atiduoti automobili i policijos ranka. Taip saugiau ir
transporto priemonei ir kroviniui. Bet tai tikrai nera arestas ar
konfiskavimas.