Tema: Re: At?jo bauda i? Latvijos.
Autorius: Sail
Data: 2018-09-07 09:54:30
Sutinku.

Vairuojant mikriuka su 50kw varikliu, vaziavimo stilius automatiskai
pasikeicia i ramesni ir labiau apgalvota, greicio uzmiestyje nevirsiji
(nepakanka galingumo), ir aplinkiniai maziau erzina (greiciau tu juos).

Vakar fricai pasakojo, kaip i ju pagrindinius miestus prades drausti
ivaziuoti euro 4, o po pusmecio ir euro 5 dyzeliams. T.y. 4 metu senumo
masinoms. Panasu greit bus pasiula pigiu apynauju masinu.

Vietoj to galetu tiesiog riboti nauju masinu galinguma, ir emisijos
sumazetu.