Tema: Re: At?jo bauda i? Latvijos.
Autorius: Bronco
Data: 2018-09-03 17:50:07
On 2018-09-03 07:24, Bender wrote:
> Fotkej vairuotojo nesimato. Ok, vaziuoju vel, sustabdo:
>
> 1. Vaziuoju su tapacia masina. Kodel mano teises atims, jei vairavau ne as? Masina - taip, mano, bet tuo metu buvo paskolinta.

Kai tau ateina raštas susimokėti baudą, tu turi arba ją sumokėti arba
apskųsti raštą atitinkamai instancijai su visais paaiškinimais. Jei
apskundimo terminas praleidžiamas, reiškia bauda priklauso tau
brangiajam asmeniškai.

> 2. vaziuoju su antra masina. Patikrina, randa kad (ant manes? ant mano pirmos masinos, kurios as nevairavau?) kabo ta neteiseta bauda - kaip tada?
> Kalte yra neirodyta, kodel turi but taikomos sankcijos?

Žiūr. aukščiau. Bet kuris protingas ir racionaliai mąstantis žmogus
negali nereaguoti į raštus, kuriais jam skiriamos administracinės
nuobaudos. Jei nereaguoji, reiškia su rašto tūriniu sutinki, bet
piktybiškai neapmoki baudos.