Tema: Re: ?Toyota? atstovai prabilo po jaunos merginos ??timipasibaigusiosavarijos
Autorius: svyt
Data: 2018-08-29 16:09:34
Man ne karta jaunystej beraliuojant teko pasikabint ant dirzu,
 tikrai puikus isradimas nuo smugio i prieki, o pagalves,
 nesuprantu pagalviu prasmes, nebent leistu mieste kur nedideli
 greiciai vaziuot be dirzo jei jos yra. Pavojingiausi smugiai i
 sona avarijose, galbut sonines pagalves ir naudingos, priekines
 tai saves nuraminimas.

Vartantis labai nenuspejamus smugius zmones patiria- nuplesia
 rankas, galvas nutarkuoja pro liuka, cia jau pagalves mazai
 pades, nes nera vieno smugio. Aprtine sedyne, sauganti kad galva
 nesimataruotu i sonus, keturiu tasku dirzai neleidziantys
 apvirtus galva iskist pro liuka tikrai siuo atveju padetu. Keista
 kad ne vienas gamintojas nesiulo tokiu, tikrai efektyviu saugos
 priemoniu.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/