Tema: Re: „Toyota“ atstovai prabilo po jaunos merginos žūtimi pasibaigusios avarijos
Autorius: Audrius
Data: 2018-08-24 16:21:04
    Jei imones reputacija darbo rinkoje nepabjurus, pas toki darbdavi TIKRAI
ateis ir liks dirbti tik tvarkingi ir saziningi darbuotojai.
Deja, bet parazitu tiek priviso, kad uzgozia ir sazininguosius. Man paciam,
dar tebedirbant lietuviskoje imoneje, teko grasinti "pridavimu" policijai
Mulhouse "degradacijos centre" susirenkantiems LT tralistams ir
"uzuolaidiniams kadenciniams", kuriuos ju IMONIU SAVININKAI vercia "pirkti
malkas", pakeisti senus akumuliatorius ar ratus i naujus, pilna
"sypseneliu", apsiurusia ir nudilusiais ratukais "uzuolaida" - i tokia pat
nauja, vezioti vogtu prekiu krepsius i LT,  ir pan. Tokiu, atsiprasant,
darbdaviu opinijos formuoja visuotine (???) nuomone, kad "visi vairuotojai
vagys" ir pan.