Tema: Re: „Toyota“ atstovai prabilo po jaunos merginos þûtimi pasibaigusios avarijos
Autorius: markatas
Data: 2018-08-24 23:38:07
Stoginiai, taip, daznai hemorojus, bet kai kuriu markiu sedyniu soniniai
sugeba isgaruoti labai lengvai. Merse W212 kad pavoge kazkuriam servise
suzinojom, kai varza kalus i duobe iskrito, nors pries 5 metus buvo i ji
sudeti kiti (patingejo prilituoti, idejo lankstydami kojas i jungti). Be
to kazkuriam siaurakiui esu stogini pakeites lengvai neimant apmusimo.

markatas