Tema: Re: ?Toyota? atstovai prabilo po jaunos merginos ??timi pasibaigusios avarijos
Autorius: svyt
Data: 2018-08-25 20:41:14
Visu pirma, oro pagalves padeda tik jei neuzsegti dirzai, jei su
 dirzais jos bereikalingas balastas. But saugumo elementas, jas
 ralyje naudotu. Man keista, bamba del saugumo o nededa i
 automobilius ralyje pasiteisinusiu dalyku- sustiprintu sonu remu
 (saugos lanku), 4 tasku dirzu, salmu.
ralyje gi bile kaip
 vartosi, dauzosi, o zusta vienetai, kai gatvese po elementaraus
 apsivozimo lavonu kruva

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/