Tema: Re:
Autorius: andzeja
Data: 2018-08-24 13:33:52
Man toks jausmas susidaro, kad ziauriai mandagu vaidini pries planktona arba planktonas duoda kelia tau zinodamas kas tu esi per kentas, like trys matyt tavo lygio. Nepyk, bet siam grupse reputacijos neturi, gali nevaidinti. Svelniai tariant atrodai geru chamu.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/