Tema: Re: Raitas ar Faktas auto geriau?
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-07-13 14:55:10
2018.07.13 14:26, bezas rašė:
> na naujas kad butu patogu tai turi buti ne raudono virdulio klases. Teko
> pasivazinet su naujom kia honda toyota tai kur ten tas patogiai nezinau.
>   Mano sena volvo trasoj daug patogiau kruizina.

O volva tai jauciu ne 440? tai kokio organo lygini su kibirine kia?
Paimk sena V60, palygink su nauja V60 ir paziurek kuri is ju patogesne.

> poto pagalvojau kad fejai ne pyragai su tokiu virduliu vazineti kai kely
> nemtomas esi.

Tai nupirk fejai normalu auto, o ne virduli, jei jau tokios problemos.
Man tokios kazkaip nepasitaiko, netgi sesers sena Swift'a paemus -
viedras absoliutus, bet niekas nuo kelio jo nenustumineja.