Tema: Re: Raitas ar Faktas auto geriau?
Autorius: bezas
Data: 2018-07-11 07:40:19
Jeri perki pas kina laida tai paciam gliaudyti instaliavimo subtilybes
reikes..
Bet jei lietuvoj tai atvaziavau, sudiege, pajunge ir parode kur ko ir
kaip ieškoti. Net ir paciam netvarkant laidais yra privalomas siais
laikais nes del kiekvieno check engine vaziuoti i servisa kad pratrintu
klaida kainuos laiko ir pinigu.