Tema: Re: Raitas ar Faktas auto geriau?
Autorius: andzeja
Data: 2018-07-11 11:17:25
Kai pats darai, darai sau. Viska patikri ar prisukta, padarai geriau tuose vietose, kur servisas nagu nekistu net. Pvz keiti kalades, tai pats dar isvalai ivores, sutepi grafitiniu tepalu, servise nesiterlios su tokiais darbais... tai kad...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/