Tema: Re: Raitas ar Faktas auto geriau?
Autorius: ostapas
Data: 2018-07-12 09:28:49
Taip taip, tu čia vienas gražus tarp durnių.

"Ignas"  wrote in message news:pi4g2i$h0v$1@trimpas.omnitel.net...

tokia logika vadovaujantis negarantine masina - puslavonio buklej. po
vieta malantis kaip ir px, bet toliau vaziuojant tai ir raktus turiu ir
tepalo litriuka, apie cigareciu pakelio dydzio obd "datciko" sukeliamus
nepatogumus net nesneku. kazkada kelios dienos po garantinio aptarnavimo
masinos neuzvedziau, sukos klemos neuzverze: man remontas truko 2
minutes, tau ar kitam bijanciam kapota atsidaryt, kad stabdziai
netruktu, turbut butu teke laukt tralo is dylerio su tolesniu romanu...